بسم الله الرحمن الرحیم-نظریا ت شخصی است-اقایان سنی - میفرمایند- دا شتن معجزه برای امامان علیهم علیهم السلام الجمعین- مقام نبوت به انها میبخشد واین غلط است-خداوند منان در قران فرمودند هدایت من و هدایت رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم ملاک هدایات است- وغیراز ان ظلات وگمراهی است که به ان سنت رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلام است واین امر سنت ابدی الهی است- هر پیامبری که از سنت الهی کمی فاصله گرفت محکوم شد-در انتخاب خلیفه بعداز جناب اقای عمر ان گروه شش نفری- حضرت علی علیه السلام فرمودند من براساس ران وسنت رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم حکم میکنم گفتند براساس رای ان دو خلیفه به س نبیادفرقی بین حکم علی علیه السلام وانان باشد رای شیخین حکم نمیکنم حال میگویند انها بر اساس رای قران وسنت رسول اکرم صلواته لله علیه واله والسلم حکم میکردند- پس نباید بین اندو فرق داشته باشد ولی از زمین تا اسمان فرق است- علی علیه السلام بهشتی است وراستگوبودنشان مسلم است- حال میفرمایند انها اجتهاد کردند اجتهاد درمسائل واجب ومستحب وحرام معنا ندارد خلاق عقل است تنها درمباح ومکروه است انهم برا اساس ارزشگذاری اسلامی باشد که مباح کدام است ومکروه کدام است تعاریف خاص دارد مثلا نماز تراویح سنت رسول اکرم صثلواته الله علیه واله والسلم نیست وچون مستحب است بایدخداوندمنان دستور دهد اگر بذیرنند- از انبایا علیه السلام درجا ت انها بالاترمیرورد ومورد عدم لطف الهی واقع شدنددرحالیکه اقایان اینطور نیستند - کلمات وجملات قران باید پیامبر اکرم وجانشین های برحق تبین وتفسیرکنند سنت الهی هم است ئرحالکیه هرمکتبی معنای از لغت اختیارذ کرده است ومعنا کرده است .وتضاد ایجاد شده است- تعین عبادت را باید خداوندمنان تعریف کند- از اسمان بیاید تا به اسمان باز گردد انچنان امام صادق علیه السلام فرمودند حکمتهای الهی کار گشا است ومشکلرا حل میکند ولی بشر با فکر خود سرانجام خودرا گرفتار میکند ونمیتواند مشکل خودرا حل کند درهرعلمی بودنشناخ واقعی سرانجام مصیبت ساز میشود